Reglement klachten en verbeteringsvoorstellen Groei door Ervaring

Groei door Ervaring streeft uitdrukkelijk naar een goede, veilige en betrouwbare zorgverlening. Wij nemen onze verantwoordelijkheid daarin uiterst serieus en willen bekend staan om onze hoge kwaliteit van zorg- en dienstverlening;

Om deze kwaliteit te handhaven en te verbeteren, hanteren wij een klachtenregeling. Hierin is in een procedure aangegeven hoe wij omgaan met afwijkingen en verbeteringen;

Wanneer u informatie wilt over hoe uw klacht of verbeteringsvoorstel door onze organisatie wordt verwerkt en binnen welke termijn, kunt u contact met ons opnemen en onze klachtenprocedure bij ons opvragen;

U kunt uw klacht of verbeteringsvoorstel bespreken met de betreffende medewerker. Mocht u er samen niet uitkomen dan kunt u uw klacht of verbeteringsvoorstel schriftelijk indienen:
Groei door Ervaring
Pasteurstraat 6,  2811DX Reeuwijk
Mail: info@groeidoorervaring.nl;

Heeft uw klacht betrekking op de verwerking van uw persoonsgegevens? Laat het ons dan weten. Bent u niet tevreden over onze interne klachtenafhandeling, dan heeft u het recht om een klacht in te dienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens. Dit kunt u doen via:
www.autoriteitpersoonsgegevens.nl/nl/zelf-doen/privacyrechten/klacht-indienen-bij-de-ap

Zodra uw klacht of verbeteringsvoorstel binnen is, nemen we zo spoedig mogelijk contact met u op. Ten eerste om een snelle en goede oplossing te vinden voor het actuele probleem en vervolgens om ervan te leren voor de toekomst;

Wilt u een nadere toelichting op dit reglement? Aarzel niet om te bellen voor uitleg.
Wij helpen u graag!
Telefoon: 06-53 40 11 21